افرض اتجوزت واحد وطلع ما بيعرفش تتحسب عليا جوازة على الفاضى ؟

الزواج العرفى دمه خفيف و فى حالة فشل الزواج ما يتعدش على الزوجين يعنى مش هيتقال ان الواحد او الواحدة مطلق او مطلقه كتيير وكمبيوتر الاحوال المدنية ما بيعدش غير الزواج الرسمى فقط



أنا مطلقة وأرغب في زواج عرفي لظروفي الخاصة .. للتواصل معي ادخل هنا

أو


سجل بياناتك اسفل الصورة



سجل بياناتك كاملة هنا

العنوان: زواج عرفي



foxyform


من مميزات الزواج العرفى ان كل منا مش مضطر يعيش كما يحدث فى الزواج الشرعى غصب عنم علشان ما يفرحش فيه حد فى حالة الفشل ورقتين هيتقطعوا وكل حى يروح لحاله


من مميزات الزواج العرفى ان المرأة الحاضنة زوجها السابق ما يقدرش يسحب منها حضانة اطفالها

أنا محترفة زواج عرفي وده رأي فيه



أنا مطلقة وأرغب في زواج عرفي لظروفي الخاصة .. للتواصل معي ادخل هنا

وانت كرجل رأيك إيه ؟!


معلومات عن التدوينة ،،،، للإبلاغ عن رابط معطوب ( اضغط هنا ) للإبلاغ عن رابط معطوب ( اضغط هنا ) جميع الحقوق محفوظة ( إتفاقية نقل ونشر المحتوى )

إرسال تعليق

  1. نأمل في التعارف إذ امكن0502071990واتس

    ردحذف
    الردود
    1. انا محمد ارغب بالزواج م̷ـــِْن فته شابه واللي تقبل تدخل ليـّۓ خاص ه̷̷َـَْـُذآ رقمي 737231389

      حذف
    2. ارغب الزواج رقمي ٠٥٥٥٢٨٩٠٢٥

      حذف
    3. محمد تامر ٣٠ سنه من مصر وحابب اتجوز ده رقم تلفوني ٠١٠٠٧٢٣٤١١٢

      حذف
  2. أنا ناجي أبو النوج ٠٥٦٨٧٠٣٣٨٣ نتواصل واتس إللي يحب

    ردحذف
  3. انا جاد رقمى 01017999037

    ردحذف
  4. ارغب الزواج يمني واتساب 00967711729280 اسمي طلال احمد عمري ٢٣عام عازب

    ردحذف
  5. ارغب الزواج يمني واتساب 00967711729280 اسمي طلال احمد عمري ٢٣عام عازب

    ردحذف
  6. انا يمني اسمي علي ابحث على زواجه بالحلال من هي جات تجيني واتساب هذا رقم جوالي انا عمري 28 سنه و ارمل رشيق وابيض00967737527562 انا والله العظيم جاد في زواجه احب الرومانسيه بالحلال

    ردحذف
  7. تواصلى وادلعك واتس 3297137126

    ردحذف
  8. mera name shahid shaikh hai mai hu 44 ka pr lag ta hun 36 ka looking very handsome
    aor 100% honest agar koee khatun chahe to bat krskti hai no time pss only turuth.my mo no +91 8291199034. very active so romantic boday tap musculer

    ردحذف

 
Top