كلماتي عجيبة فمن قراها ظن أني عاشقة ومن فهمها ظن أني موجوعة

ومن لم تعجبه ظن أني بلا مشاعر 
لكن ، تبقى الحقيقة وراء كواليس فلا أحد يعلم ما يخطر ببالي 
هاااي.. أنا #مدام #أسماء_منير #مطلقة
أرغب في #زواج_عرفي لمدة #شهر_عسل لظروفي الخاصة ونقطع الورقتين وكل واحد يروح لحاله ولدي شقة في #الغردقة و #شالية في #شرم_الشيخ

#نفسي_ف_ممارسة_حب_رومانسي .. لو بتعرف تعالى هنا ونتفق لو اوكيه يبقى اتفقنا

عندك أو عندي مش هيفرق نفسي بس في ممارسة حب رومانسي

لو بتعرف ابعت لي رسالة الأول

أنا مدام أسماء منير

للحصول على رقمي وعنواني

الأول خلي بالك

إن لم تلامس قلبي وروحي وعقلي تأكد أني لن أكشف لك عن #السر

للتواصل رقمي ع الواتساب نفسي في ممارسة حب رومانسي


عندك أو عندي مش هيفرق نفسي بس في ممارسة حب رومانسي

ولو عندي يبقى أحلى عشان السرية التامة

عندي شقة في الغردقة وشالية في شرم الشيخ

لا تتردد في الاتصال بي

بعد

تحميل كل البيانات

بس الأول

ابعت لي رسالة لأعرفك

شرط

الأول خلي بالك


إن لم تلامس قلبي وروحي وعقلي تأكد أني لن أكشف لك عن #السر


للتواصل معي اضغط علي زر Tweet بالاسفل للمشاركة علي بروفايلك عشان أعرفك

WhatsApp
PLAY NOW
معلومات عن التدوينة ،،،،، للإبلاغ عن رابط معطوب ( اضغط هنا ) للإبلاغ عن رابط معطوب ( اضغط هنا ) جميع الحقوق محفوظة ( إتفاقية نقل ونشر المحتوى )

إرسال تعليق

  1. السلام عليكم انا احمد ورقمي 01060717215

    ردحذف
  2. لو الكلام بجد مش هزار أنا جاهز ودي رقمي

    ردحذف
  3. احمد من القاهرة اعزب للتواصل والتعارف مع انسة او مدام او مطلقة بدون اولاد 01012263926

    ردحذف
  4. اسلام،ده رقمي اسماء01022195047..30سنه

    ردحذف
  5. اسماء وانا موجود بالغردقه

    ردحذف

 
Top